(98) 913 687 4610
 ایران، یزد
بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

بهترین رستوران‌های چابهار

بهترین رستوران‌های چابهار


20 رستوران، کافه، فست‌فود و کافی‌شاپ چابهار


چابهار در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد و همه ساله صدها گردشگر از داخل و خارج کشور عازم این شهر می‌شوند. در چابهار جاهای دیدنی و تفریحی متفاوتی وجود دارد، از کوه‌های مریخی تا جنگل درون دریا. همانطور که همه قبول داریم، تکمیل کننده یک سفر، چشیدن غذاهای سنتی آن منطقه است. چابهار دارای انواع رستوران‌های ساحلی و روباز است که انواع غذاهای دریایی و محلی را سرو می‌کنند. غذا خوردن در رستوران‌های ساحلی هنگام غروب آفتاب و تماشای ساحل دریا، تجربه‌ای متفاوت است که در چابهار نصیب‌تان می‌شود. اگر در سفر به چابهار تصمیم گرفتید به رستوران بروید و غذاهای محلی شهر را امتحان کنید، این مقاله را دنبال کنید.

رستوران بلوچ چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران بلوچ چابهار

رستوران بلوچ چابهار

اگر به دنبال غذاهای تند، پرادویه و خوشمزه جنوبی هستید، رستوران بلوچ را از دست ندهید. انواع غذاهای محلی چابهار، غذاهای دریایی، غذاهای مدیترانه‌ای و غذاهای ایرانی در این رستوران سرو می‌شود. قلیه‌ماهی تند و خوشمزه، کراهی ماهی و میگو، بریانی ماهی، بتو ماش، شودوده، کورک و بتوهواری همه در منوی رستوران وجود دارند. منوی رستوران تصویری است و ظاهر این غذاها اینقدر اشتهاآور است که شما اصلا نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید. اگر تا به حال غذای دریایی نخورده‌اید، پیشنهاد ما اینست که با قلیه‌ماهی شروع کنید. پیدا کردن این رستوران کار سختی نیست زیرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های چابهار است. البته از رستوران بلوچ انتظار فضایی شیک و لوکس نداشته باشید اما غذاهای این رستوران کاری می‌کنند که تا آخر عمر آن‌ها را فراموش نکنید. سبزی مخصوص ماهی، ادویه‌های هندی و پاکستانی همه و همه کمک می‌کنند که با دیدن غذاها، آب دهانتان سرازیر شود. ماهی چهلی، بریانی بلوچی و ماهی سرخ‌شده هم از دیگر غذاهای خوشمزه‌ رستوران بلوچ است که حتما باید تست شوند.
آدرس رستوران بلوچ چابهار: بلوار امام، مقابل پمپ بنزین

رستوران بام چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران بام چابهار

رستوران بام چابهار

در رستوران بام چابهار شما می‌‌توانید به همراه خوردن غذا از موسیقی زنده لذت ببرید و شهر چابهار و دریای خلیج فارس را از بالا به نظاره بنشینید. پرسنل خونگرم و خوش‌برخورد، پارکینگ، انواع غذاهای دریایی، فست‌فود و کافی‌شاپ از مشخصات این رستوران لوکس چابهار است. کشیدن قلیان و سیگار در قسمت فضای باز رستوران آزاد است. اگر به بام چابهار رفتید، میگو سوخاری و ماهی شهری آن را حتما بچشید. علاوه بر رستوران بام، رستوران بام خلیفه نیز در چابهار وجود دارد که به دلیل تشابه نامی، ممکن است اشتباه گرفته شوند.
آدرس رستوران بام چابهار: بالاتر از مجتمع تجاری صدف، رو‌بروی مجتمع تجاری پردیس
آدرس رستوران بام خلیفه چابهار: محله توحیدی، بلوار ریگی، روبروی ورزشگاه ورنا

رستوران مکران چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران مکران چابهار

رستوران مکران چابهار

اگر می‌خواهید در یک رستوران ساحلی غذا میل کنید و از دیدن مناظر غروب خورشید در افق ساحل لذت ببرید، رستوران مکران یکی از بهترین گزینه‌ها است. معماری مجلل رستوران با منظره‌ای زیبا از دریای عمان، پخش موسیقی، صدای آب، آسمان زیبا، انواع غذاها برای انواع سلیقه‌ها، پارکینگ بزرگ و غذاهای عالی همه با هم در این رستوران جمع شده‌اند و باعث شده‌اند که رستوران مکران از پرطرفدارترین رستوران‌های چابهار باشد. این رستوران 50 ساله درست در ساحل چابهار و روی یک سکوی زیبا قرار دارد. مشتریان برای نشستن روی میزهایی که درست در کنار ساحل قرار دارند سر و دست می‌شکنند. بعضی از میز و صندلی‌های ساحلی این رستوران زیر آلاچیق قرار گرفته‌اند. این رستوران تنوع گسترده‌ای از غذاهای محلی، دریایی، ایرانی و فست‌فودی دارد و با ارائه چهار نوع سرویس فست‌فود، کافی‌شاپ، قهوه‌خانه و رستوران، یک رستوران همه چیز تمام است. اگر سری به این رستوران زدید، ماهی کنجدی آن فراموش نشود.
آدرس رستوران مکران چابهار: خیابان امام خمینی، جنب هتل بین‌المللی لاله

رستوران براسان چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران براسان چابهار

رستوران براسان چابهار

براسان در زبان محلی به معنای برادران است و رستوران براسان در پلاژ ساحلی چابهار قرار دارد. این رستوران شیک مانند رستوران مکران درست در کنار ساحل واقع شده و شما می‌توانید حین غذا خوردن شاهد مناظری خیره‌کننده از خلیج‌فارس باشید. در این رستوران انواع غذاهای محلی با ادویه‌های خاص، غذاهای دریایی، خورش و کباب تهیه می‌شود. کرایی این رستوران را حتما تست کنید.
آدرس رستوران براسان چابهار: پلاژ ساحلی تیس

رستوران دهلی دربار چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران دهلی دربار چابهار

رستوران دهلی دربار چابهار

اگر طرفدار غذاهای خیلی خیلی تند و فلفلی هستید، رستوران دهلی دربار مناسب ذائقه شماست. مرغ تندوری، کرایی مرغ، کرایی گوشت و بریانی بلوچی از خوشمزه‌های این رستوران است. حال و هوای دهلی هند در دل چابهار، گویی آتش از دهانتان خارج می‌شود. اکثر غذاها بدون برنج هستند و در این رستوران بیشتر مردم بومی شهر را خواهید دید تا توریست.
آدرس رستوران دهلی دربار چابهار: بلوار توحید

رستوران شیش محل چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران شیش محل چابهار

رستوران شیش محل چابهار

اگر به دنبال غذاهای محلی شهرهای دیگر در چابهار می‌گردید، به رستوران شیش محل سر بزنید. غذاهای محلی چابهار نیز در اینجا یافت می‌شود. بریانی‌ بلوچی‌اش را حتما امتحان کنید.

رستوران خلیج چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران خلیج چابهار

رستوران خلیج چابهار

رستوران ساحلی خلیج چابهار رستورانی لوکس، رو به دریا، پر از گل و گیاه و نورپردازی چشم‌نواز است. در نزدیکی ساحل بریس قرار گرفته و میز و صندلی‌های رستوران در هر دو بخش سرپوشیده و روباز چیده شده‌اند. انواع غذاهای دریایی و غیردریایی و غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. غذاهای پرادویه هندی- پاکستانی و غذاهای کم ادویه ایرانی را می‌توانید در این رستوران میل کنید. ماهی سنگسر، ماهی سرخو و ماهی شوریده از ماهی‌های معروف چابهار هستند که در پخت قلیه‌ماهی استفاده می‌شوند و البته قلیه‌ماهی این رستوران بسیار مشهور است.
آدرس رستوران ساحلی خلیج چابهار: میدان شیلات، خیابان دریا

رستوران تهرانی چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران تهرانی چابهار

رستوران تهرانی چابهار

اگر غذاهای پرادویه جنوبی یا غذاهای دریایی باب میلتان نیست، نگران شکمتان نباشید، قطعا گرسنه نمی‌مانید. در رستوران تهرانی انواع کباب‌های خوشمزه سرو می‌شود.
آدرس رستوران تهرانی چابهار: بلوار امام، مقابل مرکز بهداشت

رستوران مارال چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران مارال چابهار

رستوران مارال چابهار

رستوران مارال اولین رستوران زنجیره‌ای ارگانیک در منطقه چابهار است که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را سرو می‌کند.
آدرس رستوران مارال چابهار:

رستوران خاتم‌الانبیا کنارک | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران خاتم‌الانبیا کنارک

رستوران خاتم‌الانبیا کنارک

اگه به چابهار رفتید حتما سری به کنارک و لته بازار آن بزنید. لته بازار کنارک پر از سوغاتی‌های چابهار است از شکلات و ادویه گرفته تا پتو و کفش. بعد از بازارگردی، کرایی و ماهی کباب رستوران خاتم‌الانبیا را حتما تست کنید. اگر به غذای تند عادت ندارید کرایی نخورید و ماهی کباب سفارش دهید.
آدرس رستوران خاتم‌الانبیا کنارک:

رستوران پیتو چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران پیتو چابهار

رستوران پیتو چابهار

رستوران پیتو در هتل لاله چابهار قرار دارد و در واقع، رستوران هتل می‌باشد. سالن رستوران بزرگ و دلباز، مبلمان کلاسیک، دکوراسیون ترکیبی از رنگ‌های طلایی و آبی است. منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، غذاهای محلی بلوچی مانند بریانی تند و انواع كرایی و سالادها را دارد.
آدرس رستوران پیتو چابهار:

رستوران و کافی‌شاپ هتل لیپار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران و کافی‌شاپ هتل لیپار

رستوران و کافی‌شاپ هتل لیپار

هتل لیپار چابهار یکی از هتل‌های مشهور این شهر است که در کنار دریای عمان واقع شده‌است. این هتل شیک و زیبا دارای رستوران آیدا و کافی‌شاپ است. کافی‌شاپ آن در آخرین طبقه هتل قرار دارد. موسیقی، رقص نور، صندلی‌های رو به دریا، منظره دریای بی‌کران عمان و گل و گیاه روی پشت بام، چیزی شبیه روف گاردن را در کافی‌شاپ هتل خواهید یافت. منوی کافی‌شاپ انواع شیک ها با کیفیت عالی دارد.
آدرس هتل لیپار چابهار:

فست‌فود ویکولند چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

فست‌فود ویکولند چابهار

فست‌فود ویکولند چابهار

فست‌فود ویکولند در منطقه تجاری چابهار قرار دارد. ساختمانی در دو طبقه با دکوراسیون جذاب با انواع ساندویچ، سوخاری و پیتزا.
آدرس فست‌فود ویکولند چابهار:

کافه آزادی چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

کافه آزادی چابهار

کافه آزادی چابهار

در نگاه اول دکوراسیون جالب کافه که پر از کتاب است توجه شما را به خود جلب می‌کند. اما رفتار دوستانه پرسنل کافه، مزه عالی هات چاکلت، شیک و اسپرسو و روف گاردن کافه را نیز قطعا فراموش نخواهید کرد.
آدرس کافه آزادی: چابهار

کافی‌شاپ ایران زمین چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

کافی‌شاپ ایران زمین چابهار

کافی‌شاپ ایران زمین چابهار

اگر برای ماهیگیری گذرتان به اسکله تیس چابهار خورد، نوشیدنی‌های خوش‌طعم کافی‌شاپ ایران زمین را از دست ندهید. قطعا در اینجا ماهی خوردنی پیدا نمی‌کنید اما لذت ماهیگیری حتی اگر به قلاب‌تان گربه‌ماهی و ماهی بادکنکی گیر کند، یک چیز دیگه ست. لذت ماهیگیری را با لذت نوشیدن لاته و اسپرسو و شیک ترکیب کنید.
آدرس کافی‌شاپ ایران زمین چابهار:

پیتزا تک اسنک چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

پیتزا تک اسنک چابهار

پیتزا تک اسنک چابهار

صندلی‌های رستوران، بیرون آن و رو به دریا چیده شده‌اند. لذت ماهیگیری را با ساندویچ بندری‌های تند اینجا ترکیب کنید.
آدرس پیتزا تک اسنک چابهار:

کافه کالچر چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

کافه کالچر چابهار

کافه کالچر چابهار

کافه کالچر روی پشت بام یک ساختمان چند طبقه و با فضای باز بسیار زیبا، تمیز، دلنشین و دنج واقع شده‌است. منوی کافه شامل اسنک، نوشیدنی‌های گرم و سرد، قلیان، بستنی، کیک و سرویس چای است. كافه رو به نمای شهر ساخته شده و می‌توان كل شهر را از آن بالا دید. آهنگ‌های بلوچی و منظره غروب زیبای خورشید تکمیل کننده جذابیت‌های این کافه شیک هستند.
آدرس کافه کالچر: چابهار

کافه آلاچیق شناور مکران | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

کافه آلاچیق شناور مکران

مجتمع تفریحی پذیرایی مکران

مجتمع تفریحی مکران دارای رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ و کافه آلاچیق شناور بر روی دریا است. این مجتمع با توجه به ساحلی بودن و قرار داشتن کنار اسکله، برای گذراندن اوقات شبانه و صرف شام مناسب می‌باشد. منوی غذای نسبتا کاملی دارد و انواع پیتزا، کباب و غذای محلی را سرو می‌کند.
آدرس مجتمع مکران: چابهار، خیابان هفت تیر، روبروی هتل لاله، کنار اسکله هفت تیر

کافه‌های چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

بهترین کافه‌های چابهار

بهترین کافه‌های چابهار

کافه ماکالانژ، بستنی نعمت چابهار، کافه گلدن تایمز، کافه دون، کافه توریست و کافه دریا کنار، جزو بهترین کافه‌های چابهار هستند.
آدرس کافه ماکالانژ: چابهار
آدرس کافه دون: چابهار
آدرس کافه توریست: چابهار
آدرس کافه دریا کنار: چابهار

فست‌فودهای چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

بهترین فست‌فودهای چابهار

بهترین فست‌فودهای چابهار

ساندویچی آی تک، ایرانویچ، اینچیلادا، کلاسیک، پیتزا چهارفصل و پیتزا لمون در لیست مغازه‌های فست‌فودی چابهار قرار دارند. این نوع رستوران‌ها، انواع برگر، ساندویچ، پیتزا، سوخاری و پاستا را برای مشتریان خود سرو می‌کنند. ایرانویچ در لغت پارسی به معنای ذات اصیل ایرانی و آریایی است و در دوره‌ای از تاریخ کهن ایران زمین نام بخشی از سرزمین ایران، ایرانویچ بوده است. در حال حاضر ایرانویچ مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای است که در خیلی از شهرهای ایران شعبه دارد.
فست‌فود اینچیلادا: چابهار، امام خمینی، بعد از خیابان تعاون، جنب درمانگاه سیدالشهدا
آدرس پیتزا چهارفصل: چابهار، توحیدی، بلوار توحید، خیابان ابراهیمی
آدرس پیتزا لمون: چابهار، جنب مجتمع تجاری تیس، غرفه 354
ساندویچی آی تک: چابهار، ریگی، بلوار امام خمینی،خ پرستو،خ فردوسی ۷

رستوران کلاسیک چابهار | بهترین کافه، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران‌های چابهار

رستوران کلاسیک چابهار

رستوران کلاسیک چابهار

رستوران کلاسیک چابهار شامل دو سالن باز و مسقف با طراحی قرمز رنگ است که شامل خدمات رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ و قلیان است. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی رستوران وجود دارد و کیفیت غذاهایش عالی‌ست. این رستوران مشرف به ساحل لیپار است.
آدرس رستوران کلاسیک چابهار:

متن دیدگاه

ماه رمضان در کشورهای مختلف

رمضان در کشورهای مختلف

سفره افطار، تزیین خیابان ها
جشنواره رمضان

جشنواره رمضان

هالووین در کشورهای مختلف

هالووین در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال هالووینی
جشنواره هالووین

فستیوال هالووین

زمستان در کشورهای مختلف

زمستان در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال برفی
جشنواره برفی

فستیوال زمستانی

روز ولنتاین در کشورهای مختلف

ولنتاین در کشورهای مختلف

معرفی 23 فستیوال ولنتاینی
شب یلدا در کشورهای مختلف

یلدا در کشورهای مختلف

آشنایی با 21 فستیوال یلدایی
جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان

جاهای دیدنی چابهار

جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان
سوغات خوراکی و صنایع دستی چابهار

سوغات چابهار

از چابهار چه بخریم؟
سوغات خوراکی و صنایع دستی اصفهان

سوغات اصفهان

از اصفهان چه بخریم؟